دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محمد علیپور بنام صدام بزن عشقم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 فروردين 1395
بازدید : 170
نویسنده : علی

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیپور بنام صدام بزن عشقم با کیفیت اورجینال

ترانه : مرتضی ساعتچی تنظیم : کمال صداقت

دانلود آهنگ جدید محمد علیپور بنام صدام بزن عشقم

Download New Music Mohammad AlipoorSedam Bezan Eshgham

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

یه کاری با دلم کردی دلم دیونت شده

یه جوری بی قرارم که دلم از خود بی خوده

نمیزاری تو با چشمات باشم تو حال خودم

نذاشتی تو راهی واسم باید عاشق می شدم

با من دیونه چرا کنار نمیایی

بگو یه بار از تهه دل منو میخوایی

میدونم تو هم مثل من شدی عاشق

با حرفم اگه هستی موافق

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

من هر جا به یادتم تو هر حالی

تو هم اگه کنارم خوشحالی

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

تورو از لحضه اول که دیدم میشناختمت

آهنگ محسن چاوشی خداحافظی تلخ

نمیدونم شاید قبلا تو رویاهام دیدمت

تو شبهه همون تصویری که تو ذهن منه

توای دلیل اینکه قلب من تند تند میزنه

با من دیونه چرا کنار نمیایی

بگو یه بار از تهه دل منو میخوایی

میدونم تو هم مثل من شدی عاشق

با حرفم اگه هستی موافق

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

من هر جا به یادتم تو هر حالی

تو هم اگه کنارم خوشحالی

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم

صدام بزن عشقم صدام بزن عشقم




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com